Företagskonto
296kr ex moms / månad
- 1 gratis provmånad
- Bokningskalender med notiser och påminnelser
- Spara bokning som mall
- Smart schemaläggning av personal ink. hantering av sjuk- & semsterperiod
- Offerering
- Bokningsbekräftelse
- Arbetsorder
- Fakturering
- Kundreskontra
- Kvitton för direktbetalningar
- Kundregister med bokningshistorik
Varför Adminevo?
Driver ni ett litet tjänsteföretag och vill lägga så lite tid som möjligt på administration för att få tid över till annat? Då har ni hittat rätt.
Av småföretagare för småföretagare. Tillsammans har vi i våra tidigare arbetsliv samlat oss många års erfarenhet av att driva egen verksamhet och dess administrativa arbete.
Vi tycker att vi har hittat ett riktigt bra och effektivt flöde från första kundkontakt till utfört och fakturerat arbete. Vi har fokuserat på enkelhet, användarvänlighet och att samma information inte ska behöva matas in flera gånger.
Adminevo är flexibelt utformat för att passa flera olika typer av tjänstebranscher som t.ex. hantverks- och serviceföretag inom bygg, städ, sanering, flytt, trädgård, fordonsservice, m.fl.
Även du som är enmansföretagare eller kanske hyr in personal periodvis kommer ha stor nytta och glädje av att samla din administraion i Adminevo.
Varmt välkommen att skapa ett konto och prova gratis första månaden, när provperioden är slut väljer ni om ni vill fortsätta och isåfall bli fakturerade månadsvis, kvartalsvis eller årsvis.